Tapkite "Mama-mamai" savanore arba paremkite savanorišką veiklą.
Tapkite "Mama-mamai" savanore arba paremkite savanorišką veiklą.
Kanadoje atlikto mokslinio tyrimo autoriai leidinyje “International Breastfeeding Journal” teigia, kad naujagimiai, kurių motinoms gimdymo metu buvo lašinami intraveniniai skysčiai, gali smarkiau mesti svorį, siekdami sureguliuoti organizmo skysčių pusiausvyrą, o ne dėl to, kad gauna per mažai motinos pieno.
Pirmomis paromis po gimimo nukritęs svoris yra įprastai naudojamas kriterijus, vertinant, kaip kūdikiui sekasi žįsti ir sprendžiant, ar reikėtų papildomai vartoti pieno pakaitalus - mišinius, todėl į mokslinio tyrimo metu atskleistus naujus faktus turi būti rimtai atsižvelgiama, teigia tyrimo autoriai.